pátek 3. května 2019

Den druhý

Vyrazila jsem do středověké vesničky Eze, což mi doporučil kolega. Až když jsem vystoupila z vlaku a podívala se vzhůru na kopec, na který mám jít,  vzpomněla jsem si, že Janek je známý vtipálek...



Ale nebyl to vtip, byla to báječná stezka, hodinu pěkně do kopce. A téměř liduprázdno :-)



Pak se vydrápu z divočiny a ejhle - první, co na mě vykoukne je vyhlášený podnik na výrobu parfémů a kosmetiky Fragonard. A zrovna za deset minut je komentovaná prohlídka. Jupí!



Tohle je laboratoř na míchání vůní. Tím se živí jen málo lidí na světě :-) Prohlídka byla super a už od půlky jsem se hrozně těšila, jaký suvenýr si u nich zakoupím :-D Mají to dobře zmáknuté, člověk tam nechá ty peníze rád. 



Vesnička Eze, přesně takové uličky mám ráda. Ale byl zázrak to vyfotit bez lidí ;-)



A nakonec ještě moře a já :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Barcelona - den 8.

Všechno dobře dopadlo, už jsme zase zpátky doma. Velmi nevyspaná, navíc ten teplotní šok a v Čechách to žije úplně jinými tématy... Ale to n...