středa 5. února 2020

Den plážový 2.

Nakonec jsme na to předposlední den přišli - nejlepší pláž je ta, kterou máme 250 metrů od domu. Fána to věděl hned a dopoledne se tam zaparkoval, já jsem to ale potřebovala ověřit - takže jsem šla běhat a u toho očíhla pobřeží za druhým a třetím kopcem od nás. Takže ověřeno - i odpoledne můžeme zůstat na naší pláži s černým pískem a skoro žádnými lidmi.



Běhání v těchto teplotách je dost výživné...ale zachraňuje mě kšiltovka půjčená od Fány - patřila totiž do olympijské kolekce z r. 2004 a s nápisem Czech Team a pěti kruhy se prostě běží líp. :-)

PS. Knížku jsem na pláži ani dnes nestačila otevřít. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Barcelona - den 8.

Všechno dobře dopadlo, už jsme zase zpátky doma. Velmi nevyspaná, navíc ten teplotní šok a v Čechách to žije úplně jinými tématy... Ale to n...