úterý 14. září 2021

Den 2 - Do Děčína

Dneska to bylo výživné! A krásné! Táhlý kopec nad Varnsdorfem byl na rozehřátí a na přemýšlení, co s řidiči, co neumí slušně předjíždět cyklisty. 

Pak jsme úžasně zakufrovali, což mě hodně rozesmálo. 
V Krásné Lípě jsme dali oběd v pivovaru Falkenštejn a asi poprvé jsem si z lístku dala dvě hlavní jídla 😁 Ale obojího byly tak malé porce, že to bylo akorát (pro cyklisty našeho kalibru).

Pak moc hezká příroda Českého Švýcarska, spousta skalisek, vinutých cest, potůčků a mechu. 
Opět jsme si kousek zajeli přes Německo, pro potěchu oka.
Jelikož okolní lesy byly místy dost sežrané od kůrovce, byla ze spodní cesty vidět i Pravčická brána. Sice jsme původně chtěli až k ní, ale vzhledem k pozdní hodině jsem byla ráda aspoň za tenhle pohled. (Já jsem tam totiž nikdy nebyla!) 

V Hřensku, 13 km od noclehu, ale bylo potřeba dát větší pauzu. Strávili jsme ji ve společnosti  pečené kachny a to bylo skvělé. Nějakou energii mi to dodalo, ale stejně jsem cestou do Děčína mlela z posledního. Dokonce jsem potřebovala pauzu uprostřed úseku z kopce 😁
Však to taky bylo dneska 76 km. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Barcelona - den 8.

Všechno dobře dopadlo, už jsme zase zpátky doma. Velmi nevyspaná, navíc ten teplotní šok a v Čechách to žije úplně jinými tématy... Ale to n...