sobota 24. června 2023

Cyklodovolená - den 7. domů

V Choceradech jsme se kupodivu vyspali dobře, i když tam partička venku pařila do 5:30... Špunty do uší a zavřené okno mě zachránily.

Dopoledne jsme ještě kousek jeli podél Sázavy a tam se mi to líbilo moc. Dělám si tu poznámku na příště - více prozkoumat Sázavu. Na oběd v Kouřimi nás to taky zaujalo - malebné, staré městečko, ale jaksi málo živé? Prý je tam odliv lidí i služeb, říkala paní majitelka cukrárny.

A pak jsme frčeli dál přes kopečky a vesničky, všude je tu pěkně! Jenže pak se otevře výhled na Polabí a já pookřeju, přeci jen jsem člověk z placky a mám ráda výhledy do krajiny. Hned si připadám skoro už doma. 

Vlak z Poděbrad jsme akorát krásně stihnuli, i s načepováním volně tekoucí poděbradky kdesi v polích. A v Hradci na starém dobrém MR jsme dali rozbor a zhodnocení výletu. 

Vše klaplo na výbornou, nula defektů, žádné zmoknutí, slušné ubytování, hromada zážitků a prima pocit ze sportovního výkonu. Dnes to hodilo 67 km a celkově za ten týden 323. A už rozmýšlíme, jak bude vypadat příští cyklodovolená. 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Barcelona - den 8.

Všechno dobře dopadlo, už jsme zase zpátky doma. Velmi nevyspaná, navíc ten teplotní šok a v Čechách to žije úplně jinými tématy... Ale to n...