čtvrtek 12. září 2024

Barcelona - den 5.

Na poslední den v Barceloně jsme si vybrali přeci jen jedno muzeum - Banksy muzeum. Ozdobných staveb už jsem totiž překoukaná 😁 Ale poetika, vtip a poselství Banksyho graffiti kreseb se mi hodně líbí.




Odpoledne jsme se pak přesunuli na další štaci - do přímořského městečka Blanes. Plán je užít si na 2 dny moře. Ale to by se muselo trochu oteplit 😁


P. S. Slíbila jsem dnes Fánovi samostatný oslavný odstavec. Jednak ráno statečně dojedl snídani, která i mě (autorce) přišla skoro nechutná (vločky s jogurtem nabraly konzistenci betonu). A druhak se mnou šel na nejvyšší kopec v Blanes, kam jsem chtěla jít jen proto, abych se dnes u moře konečně zahřála. Moc se mu tam nechtělo, ale asi mě potmě chtěl radši doprovodit. (Naštěstí tak ve třetině kopce začalo pršet, tak jsme to celé skrečovali. Na zahřátí to ale stačilo. 😁)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Barcelona - den 8.

Všechno dobře dopadlo, už jsme zase zpátky doma. Velmi nevyspaná, navíc ten teplotní šok a v Čechách to žije úplně jinými tématy... Ale to n...